Då var det åter igen helg.

Publicerat: 10/22/2010 i Allmänt, Blandat, Fritid

– Då var ännu en arbetsvecka avverkad. Jobbade till 18 idag så jag har nu hunnit med att komma hem, ta en dusch, raka mig och göra mig fredagsfin. Snart väntar en god middag, hemmagjord klyftpotatis och fläskfilé. Efter det blir det idol och en kall veteöl. Jag gillar fredagar.

– Denna vecka blev det inte många pass träning på grund av ryggskadan i tisdags. Men det känns bättre och bättre och jag tror att jag ska kunna komma igång igen på måndag.

– Snön öser ner idag igen. På något sätt tycker jag det är mysigt med snö.

– Undrar vad denna helg bjuder på? Alex jobbar både lördag och söndag så vi får se vad jag ska hitta på.

– Jag börjar bli sugen på en canasta-kväll igen. Måste boka upp en kväll med Mårten och Rakel.

Dagens låttips: Hearts on fire – John Cafferty

Lämna en kommentar