Ofrivillig vila + bokad resa.

Publicerat: 10/20/2010 i Allmänt, Blandat, Fritid

– Kändes ovant att inte träna imorse. Man känner sig så mycket tröttare och segare i kroppen på förmiddagen innan dess att man vaknat till liv när man inte får träna på morgonen.

– Ryggen i alla fall bättre idag. Ska ta och kolla över mitt träningsupplägg när det gäller ryggpasset. Det kanske blir så att jag får plocka bort marklyften nu med tanke på kompressionen i ryggen.

– På grund av mina ryggploblem har jag idag fått ”kontorstjänst”. Jag tror aldrig att jag skulle kunna hålla på med det på heltid. På tok för mycket stillasittande och jag blev rastlös på en halvtimme. Jag mår bra av att röra på mig.

– Ute vräker årets andra snöfall ner. Jag tycker att nu när det väl har börjat komma snö så är det lika bra att det blir minusgrader så att den får ligga kvar och man slipper allt snöslask.

– Nymans däcks:s uppföljare till den första reklamen med mina vänner i huvudrollen är enligt rykten på ingång. Det ser jag fram emot.

– Igår bokade jag resan till Göteborg, så nu är det klart att jag äntligen åker ner den 11:e till den 15:e novembver. Kan passa bra då jag samtidigt kan trösta Anton för Liverpools träskgång i inledningen av ligaspelet.

– Erika har anmält sig till en ny tävling borta i San Francisco. Hon verkar ha kommit igång på allvar nu. Keep up the good work kära vän.

– Anmälning till Vasaloppet och Vätternrundan är redan fullbokat. Intresset för ”En svensk klassiker” är större än någonsin. Skönt att jag redan har avverkat min ”klassiker”.

– Efter att ha spenderat hela dagen på akuten igår så unnade jag och Alex oss chinamat från Shanghai. Har aldrig ätit mat därifrån förut och jag blev positivt överraskad, det smakade utsökt.

– Min kära sambo hade äntligen förstått att man måste ha en Iphone och bokade för lite mer än två månader ett exemplar på Telia. Förra veckan hade hon ännu inte fått någon telefon och blev därför trött på att vänta och avbokade sin telefon. Tråkigt och dåligt telia, och framför allt dåligt Apple.

– Iksu har för ett tag sen börjat med det nya hypade Zumba. Och snacka om att folk är helt galna, alla pass är fullbokade i drygt två veckor framåt. Är det verkligen så roligt?

kommentarer
  1. Erica skriver:

    Tråkigt med ryggen Falle. Tack för peppningen. Viktigt! Ska ut på en runda ikväll. Vi hörs vi hörs

  2. Erica skriver:

    Jepp. Snittade 6min per km. Bra skit! Jepp, taggar järnet 🙂

  3. Erica skriver:

    14e November. Får se om jag måste ta med springskorna till Florida, ska va där 3e-7e November

Lämna en kommentar