Helgen snart förbi.

Publicerat: 10/24/2010 i Allmänt, Blandat, Fritid

– Som vanligt så small det bara till så var helgen snart över.

– Igår var jag och Alex bortbjudna på middag hemma hos farsan. Det bjöds på köttgryta och ris, till det serverades det en kall öl. Det smakade riktigt bra och var väldigt trevligt.

– Även idag har jag varit hem till farsan. Jag hjälpte honom att riva ut det gamla köket, han har nämligen köpt nytt som ska sättas in i veckan. Jag tror det kommer bli riktigt snyggt när det är klart.

– Eftersom att vi var bortbjudna på middag igår så missade jag ”Så mycket bättre” på TV4. Det jag hört så verkar första avsnittet varit bra. Jag får ta och se det på tv4play helt enkelt.

– Imorgon ska jag prova mig på ett gympass igen. Ryggen känns bra så jag tror det kommer gå bra.

– Klockan 16:00 håller jag tummarna för Antons Liverpool som ställs mot Blackburn på hemmaplan. Men mest håller jag tummarna 17:00 då Arsenal spelar borta mot Manchester City.

– På något märkligt sätt verkar Wayne Rooneys märkliga löneförhöjnings-taktik ha fungerat i och med att han skrev på ett lukrativt kontrakt härom dan.

– Erica kämpar på med löpningen borta i San Francisco. Enligt säkra källor så sprang hon ett pass på 8 kilometer på 50 minuter för någon dag sen. Bra jobbat kära vän, fortsätt så här så ska du se att tävlingen i november kommer att gå som en dans.

– Undertecknad sitter för tillfället på Barista och skämmer bort sig själv med en kanna kaffe och en cheesecake. Smaskens!

– Luleå hockey fullkomligt stormar fram i elitserien. Fansen börjar tro på något stort och drömmen om ett efterlängtat sm-guld känns inte längre lika långt bort som det gjort dom senaste åren.

– Ikväll har Alex lovat att göra köttfärsbiffar fyllda med färskost till middag. Jag har sett fram emot det hela dagen så jag hoppas att hon håller sitt löfte.

– Jag har i helgen gått omkring på stan i jakt på ett par vinterskor. Jakten har dock inte gått något vidare, jag tycker att alla kängor är så fruktansvärt stora och klumpiga. Jakten får gå vidare en annan gång helt enkelt…

Så här såg det ut när vi var färdiga med rivningen.

Lämna en kommentar