Canasta + squash & hinderbana.

Publicerat: 10/10/2010 i Allmänt, Blandat, Foto, Fritid

– Jag har varit dålig på att uppdatera i helgen, det ber jag om ursäkt för. Jag skäms.

– I fredags kom Fredde och Anna förbi här. Vi drack några öl för att sedan möta upp Julle på stan. Vi hängde sedan på Olles för att efter tolv bege oss hemåt.

– Igår blev det i stort sett tv-spel hela dagen plus lite städ. Sedan väntade canastakväll med Mårten och Rakel. Första omgången fullständigt krossade jag och Mårten stackars Alex och Rakel med 10.120 poäng mot 7.375. Andra omgången var betydligt jämnare och slutade tyvärr med en förlust för våran del med 10.010 mot 9.445. Så det slutade 1-1, men om man ska utse någon form av vinnare så hade jag och Mårten en bättre totalsumma, icke att förglömma.

– Jag hade tänkt köra ett benpass i helgen, men så har det inte blivit. Istället har det idag blivit en och en halv timmes squash med Alex och Anna plus hinderbana på I20. Jag har aldrig kört den hinderbanan förut men det var rikigt kul och sanslöst jobbigt. Min tid första varvet blev 2.24, andra varvet öppnade jag alldeles för hårt och fick avbryta efter 1.33. Alex körde ett varv på tiden 4.05, inte illa med tanke på att hon förlorade mycket tid i balansdelen. Nästa helg blir det nya försök, då ska jag under 2.20 och Alex har målet inställt på 3.30.

– Ikväll blir det traditionell filmkväl hemma hos oss, vilken film det blir är i skrivande stund inte bestämt.

Canastakväll.

Hinderbana.

kommentarer
  1. den store skriver:

    höru mini, ser lite stelt ut där, tror du ska köra lite mera hinderbana i veckan änn bara helger
    skulle tro 7 pass i veckan vad sägs om det?

    // den store

  2. Salming skriver:

    Svar på tal! Tror den Store har sagt sitt!

    Canasta, bullbak och tvkväll…ett tappert hårdrockstecken räcker inte långt för att försöka väga upp för en rockerprofil….Alex kom igen!

  3. Alex skriver:

    Jag ska jobba hårdare på att framställa den rätta imagen…
    Några tips?

Lämna en kommentar