Det blev musikal istället.

Publicerat: 10/17/2010 i Allmänt, Blandat, Filmklipp, Fritid, Styrketräning

– Det var som jag skrev igår tänkt att vi skulle käka middag på Olearys med ett gäng vänner. Men klockan 18:45 bestämde jag och Alex oss för att istället fara och se musikalen ”Champions of rock” som började 19:30 istället. Och jag är väldigt nöjd med det beslutet för musikalen var fantastiskt bra.

– Efter musikalen for vi till Lars dit gänget som käkat på Olearys begett sig. Där blev det lite öl, snacks, musik och allmänt häng innan dess att vi åkte hemåt vid halv två.

– Förkylningen känns fortfarande av så det blir ingen squash idag, dock kanske det blir ett varv i hinderbanan.

– Jag ska även försöka hinna med att under dagen fixa fram några vettiga hjul till min cykel.

– Arsenal gjorde vad dom skulle och besegrade Birmingham med 2-1 igår och gick i och med vinsten upp till en andraplats i ligan.

– Idag spelar Antons älskade Liverpool bottenmöte mot Everton. Till och med jag som Arsenal-anhängare börjar tycka lite synd om pool så jag håller tummarna för Anton idag.

Usel bildkvalitet men ljudet helt okej.

kommentarer
  1. Salming skriver:

    Tackar ödmjukast för detta stöd!

    Champions of rock! Låter nice, vart utspelade sig denna? Liknar ladans tak!?

  2. Salming skriver:

    Ladan är sig lik iaf!

    De är fint! Tentaplugg, så sitter och plöjer vetenskapliga artiklar och böcker…kvällarna på redax, deadline i helgen!

    Själv? Fullt upp i veckan?

    • Tobias Fahlen skriver:

      oj, lät som att du har fullt upp i veckan 🙂

      Själv så slet jag sönder ryggen i gymmet imorse, mindre kul. Så nu sitter jag på jobbet och kan typ inte göra ett skit.

Lämna en kommentar